Elegük van az embereknek a Disney-ből

Disney+ : Illustration
Szigorúbban lép fel a Disney a jelszómegosztások ellen
Fotó: Getty Images
Vágólapra másolva!
Egy új felmérés szerint az amerikaiak túlnyomó többsége azt szeretné, ha a Disney visszatérne a családbarát, "egészséges" szórakoztatáshoz és abbahagyná a "szexualitásról" szóló műsorok készítését és az LMBTQ-propaganda erőltetését.
Vágólapra másolva!

A Rasmussen Reports országos felmérésében 1255 amerikai felnőttet kérdeztek meg arról, hogy egyetértenek-e a következő állítással: "A Disney-nek vissza kell térnie az egészséges programokhoz, és lehetővé kellene tennie a szülők számára, hogy eldönthessék, mikor és hogyan tanítják gyerekeiket a szexualitásról"?

Az eredmény szerint 

"az amerikai felnőttek 71 százaléka egyetértett" azzal, hogy a Disney-nek vissza kellene térnie az "egészséges programokhoz", 

és vissza kellene adnia a szülőknek a döntési lehetőséget a tekintetben, hogy mikor tanítják a gyerekeiket a szexualitásról.

A felmérésben részt vevők 54 százaléka úgy véli, hogy az LMBTQ-karakterekkel teletűzdelt programok "nem megfelelőek a 12 év alatti gyerekek számára".

Mostanában éles kritikák érik a Disney-t, amiért gyerek műsoraikban előtérbe helyezik az LMBTQ-propagandát és ez a bevételeken látszik meg a legjobban. 

A Disney Pixar stúdió "Elemi" című filmje – amelyben szerepel egy "nem-bináris" karakter is – a stúdió történetének egyik legrosszabb nyitását produkálta, mindössze 29,5 millió dollárt keresett a jegypénztáraknál. A "Fura világ" egy azonos nemű tini-románcot tárgyalt, és szintén nagyot bukott a kasszáknál.